Результати моніторингу за І семестр 2023/2024 навчального року
Станом на 1 вересня контингент ліцею складався з 10 груп, із них 4 групи нового набору. Комплектація навчального закладу підписувалась двічі 1 вересня — попередньо і 1 жовтня — остаточно. Станом на 1 жовтня контингент ліцею складав 270 учнів, із них 13 на контрактній основі. Перехідний контингент складав 153 учнів, новий набір — 118 учнів (ТУ – 89 учнів, СПТУ – 29 учнів). Протягом І семестру втрати контингенту склали 7 учнів (1 нового набору та 6 з перехідного контингенту). Разом з тим за результатами І семестру були виявлено 9 учні, які мають велику кількість не атестацій та з різних причин не відвідують заняття.
Виконання регіонального замовлення учнів нового набору складає 73%. Найкраще впоралась з набором група 5 СЕ (100%) та 1 Т (100%). А найгірше виконання регіонального замовлення у груп 84ПМ та 25ЧПК (по 50%), тому з дані групи були об`єднані для вивчення загальноосвітньої підготовки (що призвело до втрати годин викладачів загальноосвітньої підготовки).
Станом на 1 січня 2024 року в ліцеї навчається 263 учнів. Атестовані 254 учнів, 9 учнів мають неатестації з навчальних предметів. На високому рівні навчається 34 учнів, на достатньому рівні – 108 учнів. Разом з тим, 54 учнів ліцею мають лише одну оцінку середнього рівня, тому кількість учнів які навчаються на достатньому рівні може збільшитись в ІІ семестрі. Група 83ПМ – 1 здобувач освіти, 80ПМ/23ЧПК 8 здобувачів.
Це звичайно залежить від педагогічного колективу, учнів, батьків та їх спільної праці. Тому працівникам, які викладають предмети у цих учнів, а також керівникам навчальних груп потрібно спільно розробити заходи для покращення успішності вищезазначених учнів ліцею.
Станом на 01.01.2024 року в ліцеї навчаються більше здобувачів освіти, яким виповнилося 15 років – 10 ч., 16 років – 27 ч., 17 років — 46 ч., 18 років — 45 ч., 19 років — 14 ч., 20 років — 5 ч., 21 рік – 5 ч,, 22 роки – 5 ч., 23 роки – 2 ч., 24 роки -5 ч., 25 років – 7 ч., 26 років – 4 ч., 27 років – 7 ч., 28 років – 9., 29 роки – 4ч., 30 років і старше – 68 ч. Всі інші вікові категорії складають 7,8% разом. Можна відмітити підвищену кількість здобувачів освіти віком понад 30 років (9 здобувачів освіти). Тому під час освітньої діяльності потрібно враховувати психологічні особливості віку здобувачів освіти.
Загальна кількість пропусків по ліцею складає 1750 години, що складає в середньому 6,65 пропусків на одного учня ліцею.
Середній бал по навчальному закладі складає 7,74, успішність — 99,15% , якість знань — 80,61% . Найкращі показники успішності з виробничого навчання: середній бал 8,4 балів якість 99,6%. З теоретичного навчання показники: середній бал 7,53 балів, якість 77,11%.
Найкращі показники якості, середнього балу по групі 5 СЕ, а найгірше 80ПМ/23ЧПК.
Найкращі показники успішності майстрів виробничого навчання: Рибак О.Р., Шморгун В.М., Романюк Г.Г., Неделько М.Г. Відрізняється ситуація з предметами теоретичної підготовки. Тут найкращі показники у викладачів: Кузь М.М., Терновецька А.М.
Найнижчі показники якості знань (25,25%)та середнього балу (5,55) та кількості учнів на початковому рівні у викладачки математики Галицької Л.М. Для підвищення якості знань учнів з даного предмету пропоную:
- Провести індивідуальну корекційну роботу з учнями для ліквідації початкового рівня навчальних досягнень, або розглянути питання про перевід даних учнів до школи.
- Розробити графік індивідуальних занять та залучити майстрів виробничого навчання для забезпечення явки учнів на заняттях де допускалася найбільша кількість пропусків.