Шукати:

Педагогічна майстерність – це
високе мистецтво навчання і
виховання, що постійно
удосконалюється, доступне кожному
педагогу, в основі якого лежать
професійні знання, уміння і здібності.
А.С. Макаренко

Планування роботи школи педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації освітнього процесу.

Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.

Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності

  • організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
  • інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
  • залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
  • проведення інформаційно-пошукової роботи;
  • організація роботи з обдарованими дітьми;
  • аналіз стану викладання предметів.

Основні напрямки та цілі роботи

  • методичне забезпечення інноваційної діяльності;
  • підвищення рівня педагогічної майстерності;
  • впровадження Державних стандартів;
  • індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
  • поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.

Детальніше про роботу школи педагогічної майстерності можна дізнатися на блозі методиста ліцею https://metodustchplzt.blogspot.com/