Результати моніторингу

Результати моніторингу за І семестр 2021/2022 навчального року

Станом на 1 вересня контингент ліцею складався з 9 груп, із них 4 групи нового набору. Комплектація навчального закладу підписувалась двічі 1 вересня — попередньо і 1 жовтня — остаточно. Станом на 1 жовтня контингент ліцею складав 198 учнів (+2 в порівнянні з попереднім роком), із них 1 на контрактній основі. Перехідний контингент складав 114 учнів, новий набір — 86 учнів (ТУ – 56 учнів, СПТУ – 30 учнів) (минулого року перехідний 113 і новий набір 83). Протягом І семестру втрати контингенту склали 7 учнів (4 нового набору та 3 з перехідного контингенту). Разом з тим за результатами І семестру були виявлено 9 учні, які мають велику кількість не атестацій та з різних причин не відвідують заняття (минулорічний показник 7).

Виконання регіонального замовлення учнів нового набору складає 72%. Найкраще впоралась з набором група 3МЕК (100%). А найгірше виконання регіонального замовлення у груп 80ПМ та 23ЧПК (по 50%), тому з дані групи були об`єднані для вивчення загальноосвітньої підготовки (що призвело до втрати годин викладачів загальноосвітньої підготовки).

Станом на 1 січня 2020 року в ліцеї навчається 193 учнів. Атестовані 173 учнів, 20 учнів мають неатестації з навчальних предметів. На високому рівні навчається 14 учнів, на достатньому рівні – 36 учнів (минулорічний показник 7 і 13). Разом з тим, 9 учнів ліцею мають лише одну оцінку середнього рівня, тому кількість учнів які навчаються на достатньому рівні може збільшитись в ІІ семестрі (минулорічний показник 14). Група 81ПМ – 5 здобувачів освіти, 80ПМ/23ЧПК 2 здобувачі та по одному в групах 22ЧПК та 78ПМ.

Це звичайно залежить від педагогічного колективу, учнів, батьків та їх спільної праці. Тому працівникам, які викладають предмети у цих учнів, а також керівникам навчальних груп потрібно спільно розробити заходи для покращення успішності вищезазначених учнів ліцею.

Станом на 01.01.2022 року в ліцеї навчаються більше здобувачів освіти, яким виповнилося 17 років — 44,5%, 18 років — 25%, 15 і 19 років — 7,2 %, 16 років — 8,3%. Всі інші вікові категорії складають 7,8% разом. Можна відмітити підвищену кількість здобувачів освіти віком понад 30 років (9 здобувачів освіти). Тому під час освітньої діяльності потрібно враховувати психологічні особливості віку здобувачів освіти.

Загальна кількість пропусків по ліцею складає 10532 години, що складає в середньому 54,6 пропусків на одного учня ліцею (минулий рік 4553 і 23,2).

Середній бал по навчальному закладі складає 6,9 (без змін), успішність — 94% (-2%), якість знань — 58,5% (+8,5%). Найкращі показники успішності з виробничого навчання: середній бал 8,4 (+1,2) балів якість 88%. З теоретичного навчання показники: середній бал 6,5 (-0,1) балів, якість 57%.

Найкращі показники якості, середнього балу по групі 3МЕК а найгірше 78ПМ.

Найкращі показники успішності майстрів виробничого навчання: Кузь М.М., Шморгун В.М., Пенько М.В. Відрізняється ситуація з предметами теоретичної підготовки. Тут найкращі показники у викладачів: Сідор В.І., Кузь М.М. Викладач Курилів В.В., та майстри в/н Ринжук В.Ф. і Шморгун В.М. не вчасно здали звіти по групі.

Найнижчі показники якості знань (7%)(-2%) та середнього балу (4,1) (-0,2) та кількості учнів на початковому рівні у викладача Математики Галицької Л.М. Для підвищення якості знань учнів з даного предмету пропоную:

  1. Провести індивідуальну корекційну роботу з учнями для ліквідації початкового рівня навчальних досягнень, або розглянути питання про перевід даних учнів до школи.
  2. Розробити графік індивідуальних занять та залучити майстрів виробничого навчання для забезпечення явки учнів на заняттях де допускалася найбільша кількість пропусків.